Aan het woord: Rene
Ik geef jullie Rene Roossien aan het woord: Zondag 13 september heb ik een mooie rit georganiseerd,Stichting Indo Melati was direct heel antistatische en wilde dan ook graag hier aan mee werken. Ook kwamen er nog Free bikers op af Lees verder…







